به مرجع تخصصی موزیک خوش آمدید
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 57
:: بازدید سال : 224
:: بازدید کلی : 1416
مروری بر بیوگرافی گروه سون

سِوِن (7)، یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که اعضای آن را امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی تشکیل می دهند. این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد. اعضای این گروه در سریال زمانه بازی کردند و آهنگ‌های آن‌ها در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت، دورهمی و امروزی‌ها به اجرای برنامه پرداخته‌اند. گروه 7 در خصوص چگونگی شکل گرفتن گروهشان می گویند :ما قبل از آنکه تحت نام گروه هفت شروع به کار کنیم، مدت زیادی با هم دوست بودیم. هر کدام به شکلی جداگانه با سایر بچه های عرصه موسیقی همکاری می کردیم و گاهی هم با یکدیگر در کارهای مشترکی حضور داشتیم.

این باب آشنایی در همان همکاری ها شکل گرفت. باهم کار کردیم، در کنسرت ها کنار هم بودیم بعد نوبت به ساخت تراک (ستاره) رسید. بعد از آن هم نوبت (واست میمیرم) شد. هفت به همین سادگی از دل یک رفاقت و عشق مشترک به موسیقی پا و جان گرفت. کنسرت های این گروه همیشه با استقبال خوبه هوادارانشان مواجه شده، طوری که در بیشتر مواقع روزها و سانس های کنسرت هایشان تمدید میشود.

تعداد بازدید از این مطلب: 114
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

نویسنده : پانیذ
تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399
نظرات
زندگینامه علیرضا طلیسچی خواننده خوش صدا و محبوب پاپ

 

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران است. یک برادر به نام عرفان دارد که عکاس است و کارهای عکاسی علیرضا را هم او انجام می‌دهد و در مدلینگ نیز فعالیت دارد. شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است. طلیس هم خانواده واژه اطلس است که زنبیل یا کنف در زبان ترکی معنی می دهد، اما طلیسچی ترک نیست. او فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است. ساز تخصصی این خواننده پیانو می باشد، اما در نواختن گیتار هم مهارت قابل توجهی دارد. شادمهر عقیلی، محسن یگانه و بابک جهانبخش از خواننده‌های پاپ مورد علاقه علیرضا طلیسچی می‌‌باشند. او مجرد است ولی می گوید ازدواج در برنامه های آینده‌اش قرار دارد. لبخند استایل زیبای عليرضا طليسچی است، اهل مد و مارک پوش می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

نویسنده : پانیذ
تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399
نظرات
بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام یکی از خوانندگان جوان و با استعدادی است که در مدت اخیر غوغایی در موسیقی پاپ کشورمان بر پا کرده و جوانان بسیاری را جذب آهنگ های زیبایش کرده است.

امروز قصد داریم در بخش بیوگرافی هنرمندان شما دوستان عزیز را با بیوگرافی رضا بهرام آشنا کنیم:

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام در ۲۰ دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد متولد شده است.

وی دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت مالی می باشد.

فرزند وسط خانواده است و دارای یک خواهر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خودش می باشد.

خواهرانش ورزشکار هستند، یکی در ورزش قایق رانی کانوپولو و دیگری در ورزش سوارکاری فعالیت می کند.

تاکنون خبری در مورد ازدواج وی ثبت نشده و مجرد می باشد.

پدرش را در سن ۱۴ سالگی از دست داده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 378
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

نویسنده : پانیذ
تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1398
نظرات
بیوگرافی امیرعباس گلاب خواننده و آهنگساز توانای کشور

 

امیرعباس گلاب متولد 24 آبان 1365 در تهران می باشد. او از سن 7 سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود شروع کرد. وی 14 سال بیشتر نداشت که نواختن گیتار را آغاز کرد و گرایش به سبک پاپ و راک آورد. امیرعباس گلاب که دارای تحصیلات موسیقی است برای دوره ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک آهنگ خود را در سال 1386 تحت عنوان فقط برو ارائه کرد. او فارغ التحصیل آکادمیک رشته موسیقی می باشد و به جز خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی نیز می کند. وی مدتی نزد مرحوم محمد نوری آموزش خوانندگی دیده است و از بچگی دوست داشت خواننده شود. پدرش یکی از مخالفین سرسخت وی در مورد تغییر سبک و روی آوردن به سبک پاپ بود و حتی به او می گفت اگر تار و سه تار بخواهی برایت تهیه می کنم اما گیتار نه! پدرش همچنان مخالف پاپ خواندن وی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 281
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : پانیذ
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با امیر کریمی خواننده خوش صدا و مطرح پاپ

 

امیر کریمی که از خوانندگان خوش صدای کشورمان است در ۴ فروردین ۱۳۴۹ در محله کریم خان زند تهران متولد شد. او که جزو اولین خوانندگان پاپ ایرانی بعد از انقلاب است، تحصیلات دانشگاهی را با مدرک لیسانس مهندسی عمران به پایان رساند. در سال ۱۳۷۱ یک دورهٔ اجمالی از تئوری موسیقی و سلفژ را گذراند و از سال ۱۳۷۳ به‌طور جدی تر موسیقی را دنبال کرد. طی سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ با چند تن از پیشکسوتان موسیقی چون بابک بیات و مجید انتظامی ملاقات هایی را داشت و از سال ۱۳۷۶ با تولد دوبارهٔ پاپ در ایران کار حرفه‌ای خود را با محمدرضا چراغعلی به عنوان آهنگساز و سعید امیر اصلانی به عنوان شاعر آغاز کرد و به دنبال آن همکاری وی با صدا و سیما نیز شروع شد. اولین آلبوم کریمی «غریبه» بود که به سفارش شرکت سروش در سال ۱۳۷۸ تهیه و روانهٔ بازار موسیقی شد. او توانست با آهنگ «تهران» در این آلبوم به اوج محبوبیت و شهرت برسد.

تعداد بازدید از این مطلب: 243
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : پانیذ
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با ادل خواننده و ترانه سرای مشهور بریتانیایی (بخش دوم)

 

انتشار آلبوم «25»

ادل پس از گذشت سه سال، در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ اولین تک آهنگ آلبوم جدید خود را با نام «سلام» منتشر کرد. این موزیک ویدئو در ۲۴ ساعت اول حدود ۲۷ میلیون در یوتیوب بازدید داشت و توانست رکورد قبلی را که متعلق به موزیک ویدئو خصومت از تیلور سوئیفت بود، بشکند. آهنگ سلام موفقیت های چشمگیری برای ادل به ارمغان آورد و در اغلب کشورهای جهان، اول شد. سومین آلبوم او با نام «۲۵» به طور رسمی در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ روانه بازار شد و توانست در هفته اول، رکورد بیشترین فروش را در بریتانیا و آمریکا بشکند و در صدر اغلب جدول های موسیقی جهان قرار بگیرد. این خواننده همچنین در مراسم جایزه بریت (جایزه موسیقی پاپیولار از جانب اتحادیه موسیقی بریتانیا) ۲۰۱۶ توانست چندین جایزه را از جمله تک آهنگ و آلبوم سال را از آن خود کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : پانیذ
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با ادل خواننده و ترانه سرای مشهور بریتانیایی (بخش اول)

 

ادل لائوری بلو ادکینز در ۵ می ۱۹۸۸ در شهر ناتنهام واقع در شمال لندن به دنیا آمد. مادرش «پنی ادکینر» بریتانیایی است و در نوجوانی او را به دنیا آورد. پدرش «مارک اوانس» اصالتا اهل یکی از ایالت های کشور ولز است. زمانی که ادل ۲ ساله بود، پدرش خانواده را ترک کرد و مشخص نیست به کجا رفته است. ادل از کودکی به خوانندگی بسیار علاقه مند بود، به همین دلیل وقتی تنها ۴ سال داشت با صدای شگفت انگیز خود خواندن را آغاز کرد. بنا به گفته خودش گروه دختران ادویه، علاقه و اشتیاق بیشتری برای خوانندگی در او ایجاد کردند به گونه ای که جایگاه فعلی خود را مدیون این گروه می داند. گروه دختران ادویه شامل ۵ تن از دختران خواننده و رقصنده به نام های گری، ویکتوریا، اما، ملانی c و ملانی B در انگلستان است که شهرت فراوانی دارند. ادل پس از سپری کردن دوران تحصیل خود، از مدرسه هنرها و صنایع اجرایی بریتانیا فارغ التحصیل شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 299
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

نویسنده : پانیذ
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با احسان خواجه امیری خواننده مطرح موسیقی پاپ

 

احسان خواجه امیری خواننده و آهنگساز ایرانی، متولد 7 آبان ماه سال 1363 در تهران است. پدر احسان خواجه امیری، استاد ایرج خواجه امیری از خوانندگان قدیمی و نام آشنای دنیای موسیقی است. او یک خواهر به نام الیکا دارد. احسان خواجه امیری فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. این خواننده در سال 83 با همسرش آشنا شد که البته بعد از 5 سال با هم ازدواج کردند. این زوج در سال 93 صاحب فرزند پسری به نام «ارشان» شدند. همسر احسان خواجه امیری، «لیلا ربانی» است. او در خصوص آشنایی و ازدواجشان می گوید: شایعه راجع به ازدواج ما واقعا زیاد بود. ما خیلی اتفاقی در سال 83 با هم آشنا شدیم و بعد از 5 سال آشنایی، ازدواج کردیم. خب ازدواج برای ما ترسناک بود. چون هر دوی ما ‌سن و سال کمی داشتیم. روز عقد هر دو بهت‌زده بودیم و باورمان نمی‌شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 263
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

نویسنده : پانیذ
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با گروه موسیقی هوروش بند (بخش سوم)

 

مسعود جهانی و ایده ساخت گروه هوروش بند

مسعود جهانی همیشه به این امر علاقه مند بوده است که یک گروه موسیقی مختص خود را داشته باشد تا در قالب آن موفقیت هایش را بپروراند. در زمینه بنیانگذاری گروه هوروش بند باید بدانید که مسعود جهانی در یک اجتماع دوستانه، صدای مهدی دارابی را در قالب سنتی شنیده و پس از اجرای دارابی، با حمید فریزند صحبت کرده و پیشنهاد همکاری در قالب یک گروه را به او داده بود که حمید هم استقبال کرده بود و به این ترتیب گروه معروف هوروش بند، تاسیس شد. گفتنی است که حمید فریزند مدیر برنامه مهدی دارابی بود که الان در گروه هوروش بند، سمت مدیر برنامه هوروش بند را دارد. به این ترتیب کار هوروش بند آغاز شد و برای اولین کار مشترک خود تلاششان را آغاز کردند. با پیگیری‌های حمید فریزند این گروه موفق شد تا قطعه‌ای به نام «یاد تو می‌ افتم» را منتشر کند که این کار به عنوان اولین کار گروه هوروش بند با اتفاقات خوبی همراه شد و توانستند با شرکت ققنوس قرارداد ببندند.

تعداد بازدید از این مطلب: 234
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : پانیذ
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با گروه موسیقی هوروش بند (بخش دوم)

 

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی یکی از اعضای گروه هوروش بند است که در تاریخ ۱۰ خرداد سال ۱۳۶۶ متولد شده است. این هنرمند جوان اصالتا اهل تبریز است. مسعود جهانی از سن ۱۴ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرده است. او فرزند شهید است و در سن ۱۹ سالگی و در سال ۸۵ در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان پذیرفته شد. در این دانشگاه و همزمان با تحصیل یک گروه موسیقی تشکیل داد، اما برای کار اجرا با مشکل اداره ارشاد رو به رو شد. در همان سال ۸۵، بعد از گذراندن یکی دو ترم از رشته داروسازی، بنا به علاقه و مدت زمانی که به کار یادگیری و اجرای موسیقی اختصاص می داد، از ادامه تحصیل انصراف داد و البته ازدواج هم کرد. این هنرمند جوان که تحصیل را نیمه کاره رها کرد، مدتی بعد یعنی در سن ۲۰ سالگی دوره صدابرداری موسیقی را طی کرد. او این دوره را پیش شخصی هنرمند در اصفهان پیش برد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 258
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : پانیذ
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با گروه موسیقی هوروش بند (بخش اول)

 

هوروش بند یک گروه موسیقی ایرانی است که با سبک پاپ فعالیت دارد و در بین قشر جوان، برای خود هواداران زیادی را دست و پا کرده است. در مورد فعالیت این گروه باید بدانید که هوروش بند از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به طور رسمی در عرصه موسیقی شروع کرده است. مسعود جهانی یکی از اعضای این گروه است که در سمت تنظیم ‌کننده موسیقی پاپ در گروه هوروش بند فعالیت دارد و مهدی دارابی خواننده جوان این گروه است. در حقیقت اعضای اصلی هوروش بند متشکل از این دو نفر است. اولین قطعه موسیقی گروه هوروش بند با نام «یاد تو می‌افتم» منتشر شد و بعد از آن هم با انتشار تک آهنگ‌های مختلف موفق شدند در میان مخاطبان موسیقی جایگاه خوبی را کسب کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 276
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : پانیذ
تاریخ : شنبه 26 بهمن 1398
نظرات
آشنایی با زندگی شخصی و حرفه ای عماد طالب زاده خواننده پرطرفدار پاپ

 

عماد طالب زاده خواننده سبک پاپ متولد ۲۸ آذر ۱۳۶۰ در تهران می باشد. وی برادر حمید طالب زاده خواننده ایرانی است که مقیم کشور آمریکا می باشد. او فارغ التحصیل موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی و دارای دو برادر بزرگتر از خود به نام های حمید و علیرضا و یک خواهر به اسم مهناز است. قبل از او حمید وارد عرصه موسیقی شد. عماد خوانندگی را از سن ۱۵ سالگی و به صورت غیرحرفه ای شروع کرد، اما از ۲۰ سالگی این موضوع برای وی جدی تر شد، به طوری که در سال ۱۳۸۷ اولین آهنگش را منتشر کرد. شغل دوم عماد ساختن موزیک ویدیو است و تاکنون چند کار از او در شبکه های تلویزیونی پخش شده است. او عاشق شنا و اسکی است و خیلی علاقه ای به فوتبال ندارد. عماد طالب زاده اکنون از خوانندگان مجاز ایران است و دیگر با شبکه های ماهواره ای با کلیپ سازی و … همکاری نمی کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 266
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : پانیذ
تاریخ : شنبه 26 بهمن 1398
نظرات
مروری بر زندگی امیر تاجیک خواننده توانای پاپ

 

امیر تاجیک (متولد ۸ شهریور ۱۳۴۷ در تهران) هنرپیشه و خواننده محبوب و مطرح ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی طراحی صنعتی می باشد و با توجه به رشته تحصیلی خود به مدت یک دهه به عنوان مهندس قطعات پرواز در هواپیمایی کشور کار کرده و قطعه ای از محفظه موتور احتراق هواپیما را طراحی کرده است. زمانی که درس می خوانده بازیگر رشته تئاتر نیز بوده و بسیاری از ترانه ها را نیز روی سن می خوانده است و از همان زمان به پیشنهاد دوستانش برای صدای خوبش تصمیم گرفت به سمت خوانندگی برود و برای همیشه بازیگری را کنار گذاشت. اولین کارش را با ارکستر سمفونیک با آقای امیر بکان و رهبری ناصر مرتضی پور شروع کرده و مدتی نیز در تئاتر کار کرده است. او می گوید تنها علاقه برای ورود به خوانندگی کافی نیست و باید پتانسیل درونی خود را محک بزنید سپس با فطرت درون و علاقه بیرونی ادغام کنید و یک اثری به وجود بیاورید که اثری روی مخاطب ایجاد کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 241
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : پانیذ
تاریخ : شنبه 26 بهمن 1398
نظرات

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره ما
به مرجع تخصصی موزیک خوش آمدید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید